Friday 20 February 2009

AKU TIDAK MENCARI PUBLISITI MURAH

Bacalah blogku ini. Mungkin anda akan dapat sedikit maklumat. Paling tidak pun dapat melihat dengan mata sendiri pembangunan yang dilaksanakan oleh BN atau pemimpin-pemimpin UMNO. Saya cuba memberikan info kepada rakyat Malaysia di seluruh negara, khu susnya segala peristiwa dan berita-berita dari desa. Saya pernah menyertai parti komponen BN tetapi nampaknya pemimpin-pemimpin hari ini sama sahaja. Berjuang dalam parti untuk kepentingan diri. Untuk memperkayakan diri sendiri dan keluarga. Rakyat dan negara bukan keutamaan. Dan oleh kerana itulah rakyat harus bijak memilih pemimpin yang kental agamanya. Kuat imannya. Bukan hanya di bibir sebagaimana pemimpin UMNO hari ini. Cakap lain, buat lain. Maksud saya bukan nak mencari publisiti murah sebagai mana Saiful, pemuda hina dan menjijikkan. Sekadar nak berkongsi dengan rakyat seluruhnya, jujurkah pemimpin-pemimpin hari ini?

3 comments:

Anonymous said...

Tahniah! Satu lagi genarasi reformasi. Marilah kita rerami bongkarkan penipuan pemimpin-pemimpi Be End dan Am No. Tahniah teruskan uasaha anda.

Anonymous said...

Tahniah bosku, pemimpin BN khususnya di Sabah memang rakus, tamak haloba, rasuah dan pelbagai kata yang hina fdan jijik untuk mereka. Mereka berselindung disebalik slogan memperjuangkan nasib rakyat.

Anonymous said...

Pemimpin-pemimpin Sabah memsang mementingkan diri. Bodoh. Bagi royalti 20% tidak mahu. Mahu juga yang 5%. Biarlah rakyat Sabah miskin yang penting hidup
mereka mewah.Celaka punya pemimpin....